Search
Close this search box.

Mystery Guests

Waarom een Mystery Guest inzetten?
Je wilt graag je bedrijf of service verbeteren? Heel effectief is de inzet van een Mystery Guest. Met een Mystery Guest onderzoek je bijvoorbeeld:

  1. Hoe klantvriendelijk en klantgericht je organisatie is.
  2. Hoe vriendelijk, servicegericht, attent en proactief je medewerkers zijn.
  3. Hoe klanten een bezoek aan je organisatie van ‘A tot Z’ ervaren.
  4. Of je medewerkers commerciële kansen benutten.
  5. Of je medewerkers wensen en behoeften van je klanten herkennen en hier goed op inspelen.

Kijk door de ogen van je klant!

Benieuwd naar de beleving van je klanten? Met een Mystery Guest van Hetsen & Visschers ga je precies zien wat zij zien. Én je komt er achter wat anders en/of beter kan. De Mystery Guest bezoekt de organisatie op één of meerdere locaties met een duidelijke opdracht, gebaseerd op punten die jij belangrijk vindt. We maken daarnaast een lijst met aandachtspunten van de verschillende onderdelen die getoetst worden. Daarnaast geven we ook aan wat ons ter plekke ook opvalt, dat zijn soms de blinde vlekken. Wij zorgen voor een Mystery Guest die perfect aansluit bij jouw vraag, branche en organisatie, verbaal en non-verbaal! 

“De Mystery Guest heeft ons veel geholpen bij de klantbenadering. We hadden echt een paar blinde vlekken. Het heeft ons personeel ook op een bepaalde manier wakker geschud en extra gemotiveerd met de aangeboden handvatten.”   

Een vervolg op het bezoek van de Mystery Guest?

Het vervolg gebeurt in afstemming met jou. Dat kan zijn een interactieve training of workshop waarin de resultaten en verbeterpunten aan bod komen vanuit het Mystery Guest-bezoek. We hebben ervaren dat Mystery Guest bezoeken organisaties helpen om knelpunten in beeld te krijgen. Een Mystery Guest hebben we ingezet bij o.a. Kinderopvang, Horeca, Zakelijke dienstverlening, Detailhandel en Bibliotheken.