Search
Close this search box.
  1. Hetsen & Visschers
  2. >
  3. Thema’s
  4. >
  5. Effectief klantgericht communiceren

Effectief klantgericht communiceren

  • Wat wil de klant?
  • Wat is klantvriendelijk en klantgericht?
  • Wat zijn de principes van Hostmanship? 
  • Wat werkt averechts?

Klantvriendelijk en klantgerichtheid is van belang bij diverse trainingen zoals:

  • Commerciële gespreksvoering, acquisitiegesprekken, telefonisch en vis-á-vis.
  • Omgaan met ‘lastige’ en ‘moeilijke’ klantsituaties aan telefoon en balie.
  • Klantgerichte telefoontrainingen.
  • Verkoopgesprekken, cross selling.
  • Proactieve klantbenadering, klantgericht en vraaggericht werken.
  • Omgaan met weerstand en bezwaren.
  • Omgaan met de diverse type klanten.
  • Communicatieniveaus gebruiken als middel tot verbetering van de communicatie.

De training is maatwerk.  

Laaggeletterdheid