Mystery Guests

Waarom een Mystery Guest inzetten?
U wilt graag uw bedrijf of service verbeteren? Heel effectief is de inzet van een Mystery Guest. Met een Mystery Guest onderzoekt u bijvoorbeeld:

  1. Hoe klantvriendelijk en klantgericht uw organisatie is.
  2. Hoe vriendelijk, servicegericht, attent en proactief uw medewerkers zijn.
  3. Hoe klanten een bezoek aan uw organisatie van 'A tot Z' ervaren.
  4. Of uw medewerkers commerciële kansen benutten.
  5. Of uw medewerkers wensen en behoeften van uw klanten herkennen en hier goed op inspelen.

Kijk door de ogen van uw klant! 

Benieuwd naar de beleving van uw klanten? Met een Mystery Guest van Hetsen & Visschers gaat u precies zien wat zij zien. Én u komt erachter wat anders en/of beter kan. De Mystery Guest bezoekt uw organisatie op één of meerdere locaties met een duidelijke opdracht, gebaseerd op punten die u belangrijk vindt. We maken daarnaast een lijst met aandachtspunten van de verschillende onderdelen die getoetst worden. Daarnaast geven we ook aan wat ons ter plekke ook opvalt, dat zijn soms de blinde vlekken. Wij zorgen voor een Mystery Guest die perfect aansluit bij uw vraag, branche en organisatie, verbaal en non-verbaal! 

"De Mystery Guest heeft ons veel geholpen bij de klantbenadering. We hadden echt een paar blinde vlekken. Het heeft ons personeel ook op een bepaalde manier wakker geschud en extra gemotiveerd met de aangeboden handvatten."   

Een vervolg op het bezoek van de Mystery Guest?

Het vervolg gebeurt in afstemming met u. Dat kan zijn een interactieve training of workshop waarin de resultaten en verbeterpunten aan bod komen vanuit het Mystery Guest-bezoek. We hebben ervaren dat Mystery Guest bezoeken organisaties helpen om knelpunten in beeld te krijgen. Een Mystery Guest hebben we ingezet bij o.a. Kinderopvang, Horeca, Zakelijke dienstverlening, Detailhandel en Bibliotheken.