Mystery Guests

Waarom een Mystery Guest inzetten?
Met een Mystery Guest onderzoekt u bijvoorbeeld:

  1. Hoe klantvriendelijk en klantgericht uw organisatie is.
  2. Hoe vriendelijk, servicegericht, attent en proactief uw medewerkers zijn.
  3. Hoe klanten een bezoek aan uw organisatie van 'A tot Z' ervaren.
  4. Of uw medewerkers commerciële kansen benutten.
  5. Of uw medewerkers wensen en behoeften van uw klanten herkennen en hier goed op inspelen.

Kijk door de ogen van uw klant! 
Benieuwd naar de beleving van uw klanten? Met een Mystery Guest van Hetsen & Visschers ziet u precies wat zij zien. Én u komt erachter wat beter kan. De Mystery Guest bezoekt uw organisatie op één of meerdere locaties met een duidelijke opdracht, gebaseerd op punten die u belangrijk vindt. Daarnaast geven we aan wat ons opvalt. Wij zorgen voor een Mystery Guest die perfect aansluit bij uw vraag en organisatie! 

En dan?
Het vervolg gebeurt in afstemming met u. Dat kan zijn een interactieve training of workshop waarin de resultaten en verbeterpunten aan bod komen vanuit het Mystery Guest-bezoek. We hebben ervaren dat Mystery Guest bezoeken organisaties helpen om knelpunten in beeld te krijgen. Een Mystery Guest hebben we ingezet bij o.a. Kinderopvang, Horeca, Zakelijke dienstverlening, Detailhandel en Bibliotheken.